Vart tog sommaren vägen?

Godmorgon! argargarg, vart är solen? :O jag vill bara åka härifrån nununu och kommer snart göra det också. ska åka nånstans den här sommaren jag skiter i med vem eller om jag åker själv. uuush! man kan inte göra nått i det här vädret och man blir deprimerad också.. aja, jag ska iaf iväg och gymma med nicki, idag börjar vi! får se hur det går, men det ska bli skönt iaf :) ska ta en dusch nu sen göra mig i ordning sen åka. har förresten gått ner 3 kilo sen jag började med dieten, ca 10 dagar sen. så det funkar faktiskt! har inte ätit nått onyttigt och har följt mit matschema. tycker faktiskt jag har varit duktig! är inte heller sugen på massa fetsaker heller.. inte likt mig! men kan iaf börja äta lite mer när jag börjar gymma :D jag älskar mat över allt annat! ha en bra dag! bisou



På den här bilden kan man se att mina shorts har blivit för stora haha!


Kommentarer
Postat av: juliette

fin överdel du hade.<3



sv: förlåt för att jag svarar sent men igår gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt med familjen, bakade och kollade på filmer hela kvällen. själv då? vad gjorde du igår och vad ska du göra idag?:-)

2011-07-05 @ 13:50:22
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0