Videoklipp

Ziggy Marley @ Gröna Lund






Ice Cube @ Munchenbryggeriet




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, det ska bli riktigt skönt efter att ha jobbat hela sommaren haha, det kostade 3300kr med flyg, hotell och transfer så det var inte farligt alls men vi bokade för några veckor sen... aa, har också hört att det är skitdyrt nu :/ folk vill fly sveriges väder asså! men hoppas ni hittar någon bra! vem ska du åka med?



jaaa, jag dör av glädje typ haha. saknar mina barn på barnhemmet och vänner där nere så mycket, ska bli helt underbart att åka tillbaka. ska åka med en av mina närmsta vänner, hon jag var där med sist =)



men varför sparar du inte pengar och åker till afrika då? lovar, det är värt varje krona! <3



2011-07-23 @ 21:38:40
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, hoppas åt er med! =) ni kommer säkert hitta. vill ni till något speciellt land?



tack sötnos, det ska jag ha!! ahaaa, nej jag förstår... det är skitsvårt, vet inte heller vad jag vill med mitt liv än. vet att jag vill till sthlm, du vet att du vill därifrån eller? haha... men vi behöver ej stressa!



<3

2011-07-23 @ 23:34:23
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0