WEEEST SIDE!

Wazup wazup wazup? :D måste börja med o säga att ice cube va gryyyyyyyyyyyym igår! hade så kul! jag och olivia åkte till munchenbryggeriet och som tur va så fanns det biljetter kvar, så vi gick in. när vi kom in så var det några svenska rappare som uppträdde, hur grymma som helst. några av dom var stockholmssyndromet. naaaajs! vi gick runt lite, hälsa på lite människor och väntade in ice cube. sen kom han, alla skrek och gjorde westsidetecknet. så härlig känsla när han kom ut på scenen o ba tog över allt! alla favoritlåtar fick jag höra, jag filmade o tog kort som jag ska lägga upp snart. var helt lagom med folk där, man behövde inte stå o trängas, man kunde gå runt o ändå komma tillbaka till samma ställe. fanns även en stor ballkong som man kunde gå ut på när man ville. fett skönt! efter gick vi på efterfest på castle. alla rappare och annat folk var där. skön musik hela kvällen. jag och olivia dansade o dansade tills svetten rann. var såååå mycket folk där och hur varmt som helst! gick över till VIP rummet ett tag där rapparna satt o chillade vi ett stor bord fullt med dricka och godsaker, dom hade sin egna dj också, riktigt najs! vi gick därifrån när dom stängde, åkte till slussen o åt lite sen åkte vi hem. tack för en oförglömmlig kväll :D big love, ice cube! gamlingen kan fortfarande sin grej. weeeeest side! nu blir det chill bara, ska kolla igenom videoklippen o lägga upp nån. får se vad som händer ikväll. är sååå trött just nu! one more thing, i miss my baby so much! ta hand om varann, bisou








Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt =D låter jättekul babe! jag ska till alanya den 3e september sen går resten av pengarna åt till att spara till december då jag åker till uganda i fem veckor =)



puss <3

2011-07-23 @ 20:44:11
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: hf

Fyfan det var sjukt igår. ( var tvungen o kommentera)

2011-07-24 @ 01:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0