Allt är fixat & klaaaaart!

Wooooho! har spenderat dagen i skolan med klassen och målat lakan till flaket. dom blev hur snygga som helst, efter många förslag och tjaffs kom alla överens! 2 av 3 förslag var mina och dom blev tagna, alla gillade dom. så det var ju lite kul :D vi har 3 lakan som vi ska sätta på alla sidor av flaket. kommer bli fett snyggt! så nu är det klart känns skit skönt. åkte in till stan efter och köpte det sista, present o så. träffade sanna ett tag och hjälpte henne med att köpa allt hon behövde, hon tar studentent imorgon :) jag har därför saker att planera till det också. ska på hennes utspring, på hennes flak och mottagning. ska bli jättekul men det är lite stressigt. man ska passa in med allt, kläder, dricka o massa annat. men det löser sig, men ska bara ha kul så blir det bra :D wooow vilka dagar att minnas, jag är helt hype! min familj har varit o köpt allt till min mottagning nu, tårtor, chips, dricka, mat, ballonger, allt! kommer bli kul o se hur allt ser ut, min plansh o allt! fest med familj, släkt och vänner. kan inte bli bättre! men nu ska jag in i en dusch sen lägga fram allt till imorgon! bisou







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0