Butt bra



Haha okey BH för bröst men BH för hängrumpa.. Hmm.. Det börjar gå för långt asså.. Såg på ett doktorprogram för några dar sen när jag satt på jobbet, då pratade dom om den nya "butt bra" och visade upp en sån. asså jag garvade så mycket! haha tänk dig om man har på sig en sån och så ska man ha sex med någon o så ba: WTF vad är det här? ja.. det är en rump BH. seeeeeexigt! haha jag tycker iaf det är överdrivet. ska vi göra om allt på oss själva eller?

Vad tycker ni om det butt bra?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha va stöööört :D



Mjo jag vet ska åka in om en liten stund så får vi se vad det är, om det verkligen har startat eller inte :) Hihi. Spännande !

BF betyder beräknat förlossningsdatum. När man går till barnmorskan så får man ett ungefärligt datum när bebis blir beräknad liksom och det är BF :) Men dom flesta barn kommer mellan vecka 38 och 42. Man får gå 14 dagar över tiden :) Vilket jag verkligen hoppas att jag slipper. Hehe.

2011-06-25 @ 21:02:22
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa de?

2011-06-25 @ 21:48:45
Postat av: martina

Anonym - Jag vet inte, du får kolla runt på internet

2011-06-26 @ 13:08:27
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0