Chill dag på jobbet

Hellu :) hur mår ni? somnade vid 6 igår när jag kom hem från jobbet och sov i 3 timmar, jag va sååå döööd! sov som ett barn. och jag är inte den som brukar sova mitt på dan så tro mig, jag va trött. gick upp 5 imorse och åkte till jobbet. ingen va typ där idag så jag och en annan tjej som sommarjobbar jobbade tillsammans och tog det chill hela dan. vi båda var trötta och vila mycket, men vi gjort mycket jobb också ;) solade en stund på rasten och blev helt röda i ansiktet haha! har varit i farsta idag o köpt solkräm så jag inte bränner mig. nu blir det filmmys, "en sorts kärlek", många tårar kommer falla. det vet jag, har läst boken o den är så sorglig, men så fin :/ är jätte trött så går väl o lägger mig efter filmen. godnatt, bisou



Kommentarer
Postat av: juliette

Driver du med mig!:-O lucky you! ska du verkligen bo i LA! där allt händer haha fett spännande asså:-)<3

2011-06-14 @ 23:22:43
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0