Craaaaazy nit yesterday!

Hahhahaha ojojoj det va gaaaalet kul igår :D var på hemmafest i östertälje med alla mina vänner! mötte först upp min vän cathy i tcentralen sen åkte vi dit tillsammans. folk kom dit under hela kvällen och vi blev endel. asså så sjukt kul, vet inte vart jag ska börja! vi drack massa, åt massa mat, tog bilder, dansade.. vid ett tillfälle tog alla absint shottar och efter det va fooolk heeelt! hahahah ni skulle ha sett hur alla stod och höll handen på halsen för att absinten bränndes så mycket! så jävla kul. vi hade verkligen grymt kul! alla va hypade och fulla och det blev mycket skratt! alla låg i en säng och alla drev om allt möjligt och garvade ihjäl sig. tror inte jag har skrattat så mycket på länge hahha! vissa blev lite för fulla och deckade, men dom mådde bättre tillslut! ooouf kvällen var crazy jag lovar, en kväll jag aldrig kommer glömma! vi var uppe och festade till typ kl 7 på morgonen o då va alla heeelt övertrötta och låg o drev och skrattade för allt! det var typ 15 stycken kvar som sov där, alla utspridda över hela huset. flera i sängen, vissa i andra sängar, madrasser, på soffan, på fåtöljer och till och med på golvet. vi alla gick upp vid typ 11, 12 imorse till ett varmt och soligt väder. alla va kvar och kudz gjorde jättegod frukost till oss alla sen chillade vi, satt ute i solen, rökte vattenpipa, spelade tvspel, kollade på tv och började nästan alla spela ett drickspel och började på runda 2 med att dricka. jag va inte med, jag va för bakis och trött. men jag kollade på och det va sååå roligt! alla sa skit roligt grejer och folk höll på att svimma av skratt! så sköna, jag älskar er mina vänner! jag gick hem vid 3 idag och när jag kom hem åt jag lite och tog en dusch. sitter och väntar på att ems ska komma hit så vi kan fixa musiken till våran studentflak :D oooouf blir hype bara jag tänker på det! snaaaart! hoppas ni har haft en trevlig helg än så länge, take care! bisou






















Kommentarer
Postat av: Idha

Ja de är helt klart så =)

Tack de är bra här också =)

Okej va tråkigt.

Hade du kul igår då? ;)

Kram <3

2011-06-05 @ 11:40:00
URL: http://lilmamman.blogg.se/
Postat av: Idha

Tack =)

Ja men du så bra! =)

Har varit på kalas, krogen och umgåtts med härliga vänner. Sen så ska jag ut till mamma och pappa nu snart =) Själv då?

Kram <3

2011-06-05 @ 12:56:36
URL: http://lilmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0