En dag på eriksdalsbadet

Idag var jag och olivia på eriksdalsbadet hela dan. jätte skönt förutom att det blåste lite då o då. men vi badade och solade och hade jätte trevligt. va flera år sen jag var där. riktigt najs faktiskt! måste åka dit fler gånger med fler folk :) vi var där till typ halv 6 sen gick vi o åt på ett café i medis. efter gick vi lilla biten till slussen och skiljdes åt. jag är hemma nu, har precis packat o ska gå hem till sanna sen ska jag sova hos pappa. börjar ju jobba imorgon så är lättare att åka därifrån. åååångest! ha det bäst. bisou







Kommentarer
Postat av: juliette

Omg fiin kropp du har!:-O assåå venne än faktiskt.. har inte planerat något men jag hoppas på att min sommar blir rolig iaf :-) själv då?<3

2011-06-13 @ 15:18:08
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0