FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

WOOOOOOOOOOOOHOOOOO! igår tog jag studenten och det var den bästa dagen i mitt liv! har inte ord. vart ska jag börja? såååå jävla sjukt kul! kommer aldrig glömma dom här 2 dagarna, min bästa vän sannas student och min egen! shieeeet.. ah jag hade så kul! jag har ont i hela kroppen och kan inte stödja mig på min ena fot, men jag mår bra ändå :) men nu måste jag berätta om iförrgår och igår! iförrgår var det sanna, mina bästa väns, student. jag kom till hennes skola med en annan tjejkompis och sannas familj och kollade när hon sprang ut. hon kom helt överlycklig och gråtandes! så härligt o se :) vi tog massa kort sen gick vi o böt om till flakkläder sen fick vi leta efter något flak att vara på och tillslut hittade vi ett med typ 70 pers på. det var första gången jag åkte och först ville jag bara gå av när folk började spruta öl och flaket va fullt med dricka och burkar. men sen blev det hur kul som helst! vi sprutade öl på varandra och alla var heeeelt blöta sen gick vi av en gång och badade i sjön vid djurgården hahah så sjukt! första doppet :) vi åkte runt i stan och vinkade till alla och sen gick vi sist av i tcentralen där vi åkte till gullmars och mötte sannas bror som skulle skjutsa oss hem till hennes mormor och morfar. vi hade så sjuuukt kul :D hemma hos hennes M&M duschade vi alla tre samtidigt och stressade för att bli klara till middagen. sen hälsade vi på alla hennes släktingar och sen åt vi massa god mat o satt ute i solen :) hur mysigt som helst! underbar dag. grattis igen min fina sanna, lycka till med alla i framtiden!

Nu till min student.. som var igår! bäääääääästa dagen jag lovar! gick upp kl 5 och fixade mig, var i trekanten vid skolan kl 7 och mötte upp min klass för att ha champangefrukost. vi satt i parken, drack, njöt av solen och skrek och firade av glädje! det var jätte kul. sen gick vi för att ta en klassbild med en fotograf. vi stod ute och jag vet inte alls hur bilden blev, alla var ju lite borta så.. men vi får väl se :D sen gick vi till skolan och träffade våra lärare som höll tal om alla elever, skit roligt o höra, hur dom har sett oss och minnen som dom kommer ihåg! dom sa att jag var bra på att ragga haha! och att dom har varit glada att jag har gått där. sen fick vi läsa ett brev vi skrev till oss själva i ettan hahhah så jävla kul! tänk att det har gått 3 år.. helt sjukt.. nu är jag klar :D iaf efter klassträffen gick vi och åt lunch med hela skolan (lärare och alla 3or). maten sög men det va trevligt ändå :) efter fick vi chilla typ 2 timmar tills utspringet och spänningen steg hela tiden och alla blev nervösa. sen var det dags att ställa sig i led redo att gå ut :) alla föräldrar, vänner och släkt väntade vid trekanten på ängen.. ooouf va vi skrev och va glada :D så overkligt! vi gick en bit sen tog jag av min skora och sprang! det va fullt med folk som skrek och spelade musik och allt! hittade min familj efter en stund och dom kramade mig, gav mig studentgrejer runt halsen, tog kort och visa alla sin glädje för mig :D det var gryyyyyyyyyymt kul! vi stod kvar ett tag o tog massa kort sen gick jag, olivia och sanna o bytte om till flakkläder. när vi var klara sprang vi till min flak och mötte hela min klass där och alla sprutade öl på varandra och skrek och tutade! musiken var grym, jag hade ju fixat den ;) alla var nöjda! vi stod kvar på plats ett tag och alla runt omkring tog kort och filmade. sen vinkade vi hejdå till alla o resan började. vi var heeelt blöta av öl och alla var heeeelt packade! vi fuuuckade verkligen ur :D alla drack, dansade, hoppade, sprutade och ramla! hahahah jag ramlade in i steron o allting! men jag mådde bra haha :D dom hade stångar i taket också där jag och sanna hängde flera gånger, jävla apor asså! vi gick av i typ vasastan och badade i en fåntän, där tappade jag min solglasögon haha. sen åkte vi vidare, genom hela stan, vinkade till alla och daaaaansade hela tiden :D så jävla kul! sen blev en tjej skadad så alla gick av vid kungsan och jag, sanna och olivia drog och badade i fåntänen i tc. hahaha alla var där vi sprang runt och skrek och skvätta vatten på varandra och simmade, allting! så jävla kkkkkkkkuuuuuuuuuuul :D folk stod runtomkring o filmade och tog kort! helt sjukt.. sen gick vi blöta därifrån och tog tunnelbanan hem till mig. alla kollade på oss när vi dansade i tuben! sen åkte vi hem till min pappa, duschade och fixade oss sen gick vi till lokalen där min familj och släkt var. där sa alla grattis till mig, gav mig massa fina presenter och sen åt vi såååå god mat och tårtor! hade jätte trevligt och det hade alla andra också. tack tack tack! lite senare minglade alla runt sen kom mina vänner under kvällen och festade med oss. vi hade hög musik, massa dricka och mat och vi hade såå kul! vi dansade, rökte vattenpipa och fucka ur på riktigt! helt underbart :) fick massa fina presenter av alla! tack så mycket! tack alla mina vänner, familj och släkt för igår, ni gjorde min dag! jag älskar er så mycket!

ska lägga upp bilder från min och sannas student så ni får se :D lägger upp några nu sen kommer det fler, alla tog med olika kameror! bisou































































Kommentarer
Postat av: fatima

GRATTIS :D

2011-06-11 @ 22:32:57
URL: http://www.mina-prinsar.com/
Postat av: saumu

klänningen är verkligen fin!!! den är så enkel så snygg!!...xx

2011-06-15 @ 22:47:00
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0