Första dan på jobbet

Suuup peeps? :) var första dagen på sommarjobbet för mig idag. sov hos sanna inatt sen åkte vi tillsammans till skärholmen i morse och mötte en tjej som jobbar där och så fick vi kläder o så sen åkte vi vidare till västertorp där vi ska jobba dom här 3 veckorna. dom skickade hem sanna ganska snabbt pga hennes skadade fot så hon börjar jobba typ nästa vecka, hoppas jag. så jag jobbade själv idag, men det gick bra. alla var shyssta och eftersom jag jobbade med samma sak förra året vet jag hur allting går till. är redan bränd i ansiktet av solen, man är ju ute hela dagarna. men det är najs! något som är mindre najs är att vi börjar 06:30 och slutar 16:00 varje dag.. jag är helt död nu asså.. men vill man ha pengar så.. nu vill jag bara lägga mig o kolla på film, fan va skönt! ska upp tidigt imorgon igen, typ kl 5.. ush vilket helvete! hoppas ni mår bra. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0