Fucked up midsommar

Godmorgon! har nyss ätit min nyttiga frukost :) äggröra och en macka. ska snart ta min dietdrink också. igår.. ah.. vad ska man säga? midsommar blev heeelt fucked up. jag satt hemma på dan och va helt hype, vill festa eller nått, men alla va sååå tråkiga eller så skulle dom klubba och jag kände att en hemmafest passade bättre på midsommar. sen fick jag veta en hemmafest i solna så jag och min tjejkompis åker dit. det var det värsta jag varit med om.. jag skämms för att jag ens var där. vi kom dit, BARA killar. alla sitter och chillar och lyssnar på musik. vi ger det en chans och sätter oss, dricker lite och pratar med dom. sen kommer några tjejer. först sitter alla i vardagsrummet och lyssnar på musik, ingen dansar, sen helt plötsligt är alla borta.. nånstans i huset. behöver jag säga mer? uuuuuuuuuuuuush! asså jag blev så arg så jag stod o skrek massa saker till alla. asså det var overklig äckligt. festen avslutades när handfatet i badrummer rasar heeelt för att någon har suttit på den. dom som gjorde fick skit och gick sen gick alla. en killkompis kom dit och skjutsade oss till tåget där vi åkte till stan och bytte. träffade på 2 killkompisar så vi chillade med dom en stund. det var typ det enda roliga under kvällen :p sen åkte jag hem och sov. men jag ska ta igen allt idag. för idag blir det paaaaaaaaaaaaaarty med min bästa vän sanna på berns! hon fyller år imorgon så vi ska fira henne ikväll/inatt :D kommer bli grymt! jag måste gå till hökarängen och hämta ut en tröja jag har beställt, men det spöregnar så jag känner mig inte så sugen på att gå ut.. men får hoppas att det slutar snart. hoppas ni hade en bra midsommar och ha det bäst ikväll! bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0