Fullt upp

Hi, wazup? ;) har precis ätit lite kyckling, sambosa och ris. mmmmh! var på jobbet idag, det gick bra. vi jobbar på som vanligt.. men fan va jobbigt vädret ska vara då, först regn, sen sol, sen regn, sen sol.. pallar inte asså! kan det bara vara soligt och varmt, pleeeease? efter jobbet var jag barnvakt i älvsjö från 4 till 7. vi hade jätte mysigt. åt middag, kollade på film, ritade och lekte :) dom är så söta! efter åkte jag hem, kändes som en lång resa i väntan och i regnen.. men nu är jag iaf hemma. ska ta en dusch sen gå o lägga mig tidigt. är så trött på morgonen när jag ska upp kl 5.. inte kul.. har träffat/smsat med folk som är ute o festar vid den tiden. fatta vilken ångest haha.. men snart är money on the bank ;D yaaman! im out, bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0