Glad midsommar!

Godmorgon :) igår var det en lååång, jobbig dag på jobbet, vi fick stå ute hela dan i regnet, vi var helt blöta och frös.. verkligen en plåga.. men vi höll ut fast det kändes som längsta dagen någonsin. efter jobbet åkte jag och sanna för att köpa löshår till henne och gummistövlar till mig,  men det sluta med att vi gick runt i hela stan och shoppade kläder haha! hittade en del fint på rean så det var najs :) hittade dock inte gummistövlar, ska kolla på internet. ska visa er sen vad jag köpte igår. innan vi åkte hem satte vi oss på sandy's och åt varsin sallad och pratade. sen åkte vi båda hem till mig, chillade, kollade på film o så, sen sov sanna över här. nu har hon gått, hon skulle jobba. själv har jag nyss ätit en nyttig frukost eftersom jag ska försöka gå på diet nu. har varit lite svårt när jag jobbar för man blir så hungrig så jag har fuskat lite.. men ska försöka nu. ska skriva en lista vad jag ska äta och när. har även skrivit en inköpslista till mamma vad hon ska köpa, lite nyttiga saker jag behöver till mina måltider. sen ska jag ju dricka min dietdricka, nutrilett shake. sen när jag slutar jobba kan jag börja springa o träna igen. ska kolla upp om det är någon som vill börja gymma med mig. menmen, vad händer idag? på midsommar. jag har själv inga planer. hittar väl på nått med mina vänner. synd bara att det inte är så bra väder.. men det löser sig :) ha en underbar dag och ät mycket tårta, ät för mig också hihi! bisou





Guldkedja från Punkt shop, 69 kr



Tub body från Bikbok, 99 kr



Linne från Bikbok, 99 kr



Jumpsuit från Bikbok, 74 kr



Svarta leggings från H&M, 99 kr



Svart BH-topp från Gina tricot, 59 kr



Skor från Din sko, 99 kr


VAD TYCKS? HISS ELLER DISS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0