Happy birthday

Hey! kollade nyss på filmen "inte utan min dotter". har läst boken också som var betydligt bättre. filmen var alldeles för kort, men det var bra ändå. riktigt hemsk :/ boken var en av dom bästa jag har läst, jag var så inne i hela deras värld och det kändes som jag kände dom. sjuk känsla. men ändå skönt att kunna komma in i en annan värld när man inte orkar med sin egen. har bara chillat idag, sanna var här en stund men sen gick hon hem för att fira lite med sin mamma, hon fyller ju år idag. därför firade vi henne igår. vi gick till berns och festade. vi blev bjudna på drinkar, shotts, vin och champagne hela kvällen. det var riktigt najs där igår. halva stora salongen var öppen och en grym dj spelade. vi va uppe på scenen 2 gånger cch fuckade ur. härligt känsla när alla människor nedanför gjorde exakt det vi gjorde, eller när vi lyfte på händerna så hoppade alla haha. vi var lite överallt och dansade till gamla klassiker, hiphop/rnb, mm. myyyyyyyyyyycket folk var där, värsta kön utanför. så det blev en lyckad kväll för oss :) åkte hem o sov efter. ikväll blir det bara chill, ska ju upp tidigt imorgon o jobba. skönt att det är sista veckan nu. bisou








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0