I <3 RNB

Godmorgon! hade en trevlig kväll med emma igår. vi var först på johnnys och drack lite där. har börjat vara där ibland, det är jätte bra musik där och mycket blandat folk. sen gick vi till ego i rådmansgatan. där var det rnbkväll och nästan bara rnb spelades. lite uttråkande men det va najs iaf :) jag älskar ju rnb! men tycker det är bättre när det är blandat. vi var där ett tag sen efter gick vi till stan där vi åt på BK med emmas kille sen skjutsade han hem mig. nu har jag precis ätit frukost, tar det lugnt nu och kollar på bilderna från igår. blev mest egobilder på mig hihi! vet inte vad som händer idag. skulle vilja shoppa lite i stan, men kanske blir lite stressigt. min killkompis brian har fest idag, med mat och allt så kanske drar dit sen med lite kompisar. skulle vara kul :) men vi får se! hoppas ni har en trevlig lördag! bisou









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0