Jag älskar mitt sommarjobb

Hellu :) har haft en bra dag på jobbet idag, som vanligt. börjar få lite ångest efter att det bara är 2 veckor kvar. kommer sakna alla där så mycket. tyckte även det är skönt att ha fasta rutiner. man äter samma tider, sover samma tider och vet vad man ska göra varje dag och dessutom tar mig vara på helgen. var en chill dag idag också men mycket att göra som vanligt. vi var inte så många där men en ny tjej i min ålder började idag, jätte söt och trevlig, vi blev vänner direkt. jag, den nya tjejen och jesper jobbade tillsammans och allt gick jätte bra. i slutet orkade vi inte jobba så vi åkte runt i elbilen lite överallt ;) busiga hihi! åkte hem efter och åt middag, nu sitter jag här, väntar på att filmen "the flintstones" ska bli klar. den är sååååå bra! ska ta en dusch snart också. men orkar inte göra nått dom har dagarna efter jobbet, men i helgen blir det nog partyparty ;) bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0