Johnny's

SHU! igår var emma hemma hos mig och fixade musiken till våran flak. vi blev heelt hype och det kommer vara såååå bra musik! massa blandat för alla smaker :D när vi var klara pallade vi inte sitta inne så vi åkte in till stan och satte oss ett tag på johnnys bar och drack lite, pratade och lyssnade på bra musik. hade jätte trevligt :) efter åt vi på donken sen skjutsade emmas kille hem mig. har bara chillat nu på morgonen och kollade på utomlandsresor. omg har hittat bästa resan, men jag säger inte mer. jag säger när vi har bokat ;) kan inte bli bättre. jag och mamma har suttit och kollat och blivit helt hype, vill åka nuuuuuuuuuuuuu! ska prata med sanna om när vi ska boka o så så får vi se. nu har jag precis duschat ska göra mig i ordning sen ska jag och mamma gå o handlar och sen gå till pappa och fixa mat där, sola lite kanske sen äta. blir kvar där några timmar sen går jag hem och så kommer sanna vid 9 tiden, då ska vi bara chilla o kolla på film o mysa! blir en skön dag :) take care, bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0