Livet har sina goda stunder

Yup! Har haft en skön dag idag. först ute o solade i några timmar sen gick jag och mamma ner till centrum, köpte mat och pizza sen hyrde vi film och gick hem o åt. jag va heeelt hungrig, så gott! efter låg vi o vilade ett tag, läste ut min bok, saknar den resan. har varit inne i en helt annan värld, den va så jävla bra! ville aldrig att den skulle ta slut. "Inte utan min dotter", heter den. Wow säger jag bara.. vilken resa dom har gjort, va starka dom är, va mycket dom har fått gå igenom o kämpa för att överleva. jag skulle så gärna vilja träffa den här mamman och dottern. om ni vill läsa en bra bok, läs den. en sann berättelse om en mamma och hennes dotter som åker till iran med mammas man och dotters pappa och blir fast där som i ett fängelse, varje dag är en plåga, saker händer hela tiden och man känner deras sorg och smärta hela tiden, tårarna rinner och man blir så arg! den är otrolig. nu måste jag hitta en ny bok, vill köpa "änklingen", fortsättningen på "en sorts kärlek". har förresten hyrt den filmen och ska se den ikväll. också en sjukt bra bok som ger så mycket. blir spännande. får räkna med att tårarna kommer rinna. filmer är det bästa jag vet! lilla sanna kommer hit om ett tag också efter jobbet och ska kolla på film och äta chips med oss. myspys! alla är fortfarande trötta efter allt festande :D tråkigt att det är slut.. har haft så grymt kul! bästa dagarna i mitt liv! sista lediga dan imorgon sen börjar vi jobba på stockholm hem. en ny start på livet. nu är man vuxen på riktigt. bisou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0