Michael Jackson <3

Idag är det 2 år sen vi förlorade den finaste människan på jorden, kungen av pop, legenden som alla alltid kommer minnas och älska. Michael Jackson.
Jag glömmer aldrig den dagen han dog, jag satt på tunnelbanan påväg till jobbet och så läste jag tidninen, som jag aldrig gör annars, och så såg jag att det stod: Michael Jackson är död!
Mina tårar börja rinna, jag blev helt chockad.. Den dan var det inga kul att jobba.
Även fast man inte känner honom så känner man en saknad.
Han var så speciell, så bra, så egen, så glad, så vacker, så godhjärtad, allt.
Jag har alltid älskat han och hans musik och det kommer jag alltid göra.
Idag ska jag hylla honom genom detta inlägg och genom att lyssna på hans låtar.
Jag hoppas du har det bra i himlen, vi tänker på dig!
Jag älskar dig Michael, rest in peace <3


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson // Fansite

Rest In Peace! <3

2011-06-25 @ 20:07:25
URL: http://www.mjsweden.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0