Mother & child

Godmorgon! guuuud va fint väder det är ute, 27 grader varmt i skyggan :O kan det bli bättre? jag vill ut, men har så ont i mina ben fortfarande, har svårt att gå :/ ska fråga pappa om han kan komma o hämta mig med bil. hoppas! vill ut o sola :D annars, det blev en chill dag igår, jag var bara hemma, ensam, kollade på filmer, chillade, läste min bok, sen sov. riktigt skönt :) såg en film igår som heter, Mother and child.. jag har inga ord, den va så fin, så sorglig, så hemskt, så känslosam men ändå så jävla bra! mina tårar rann hela tiden.. en av dom bästa filmerna jag har sett. den måste alla se. efter kunde jag inte göra nånting, jag bara låg i sängen och grät och tänkte på massa saker. men den gav mig så mycket, så mycket styrka. jättefin film! nu ska jag iaf äta lite sen får vi se om jag kommer ut på nått sätt annars sätter jag mig bara utanför o solar. ha det bäst! bisou



Kommentarer
Postat av: fatima

Oh tack sötis för film tips.. ska se den då :D

2011-06-12 @ 17:22:41
URL: http://www.mina-prinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0