Nice day

Shuusan! hur mår ni? den där ***** solen försvann.. tänkte gå till pappa och sola, men nee.. hoppas den kommer tillbaka! annars vet jag inte vad som händer idag. har nog iaf köpa mobilen av min kompis som jag har sagt hur länge som helst. han är fett seg! menmen.. igår var jag i stan hela dan med nicki och lilla amaya. vi hade jätte trevligt ;) gick runt och kollade, jag hittade ett par skor till studenten, sen åt vi kinamat. jag gick som vanligt med amaya i vagnen eller i famnen o alla trodde hon va min bebis, så fick säga nejnej, det är hennes :p haha! åkte med dom till sätra en stund då nicki skulle kolla efter löshår sen åkte vi tillbaka, nicki åkte hem o jag åkte till stan o mötte en killkompis som vi skulle till haninge och fira en killkompis, eddie, som tog studenten igår :) så vi åkte ett gäng dit och satt och chillade där några timmar, träffade hans familj och dom bjöd på massa god afrikansk mat. en av hans mammas kompisar var där med hennes söta mulattdotter som va 10 månader. såååå söt! jag lekte med henne och bar runt på henne. sen nån ba: vart är martina? alla i kör: hon är med bebisen.. hahah! men hon va så söt, ska visa bild sen! vi hade jätte trevligt där och jag va så glad för eddies skull :) snart är det min tur, oooomg! blev så hype igår när jag såg alla flak i stan och alla va så glada och skrek! vilken känsla! ska bränna alla skivor till flaket i helgen tillsammans med ems. men nu ska jag äta frukost sen ta en dusch. bisou





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0