Sannas student idag!

Grattisgrattis min bästa vän på studenten, idag är det din dag :D hon ringde mig nyss och skrek och sjöng i telefon, helt packad haha! men det är så det ska vara. det regnar och hon var förstörd sa hon, men det spelar ingen roll! ska möta vinita vid 1 sen ska vi åka tillsammans till sannas skola och möta hennes familj sen kolla när hon springer ut vid halv 2. ska bli jätte kul :D efter ska vi åka med henne på hennes flak! första gången jag åker, blir spännande! har förberett allt så ska bara göra mig i ordning. efter flaket blir det mottagning med sannas familj och släkt, jätte trevligt :) berättar mer sen! bisou


Kommentarer
Postat av: saumu

GRATTIS SNYGGING!!!!!!

nu vill jag bara ser klänningen....xx

2011-06-10 @ 11:58:41
URL: http://honeydripper.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0