Skön dag

Hellu! redan onsdag? fan va snabbt dagarna går. kanske för att jag har så kul på jobbet ;) idag har det varit hur kul som helst. har jobbat tillsammans med elin och jesper, 2 andra i min ålder som jobbar där. vi har haft elbilen hela dan och åkt runt överallt, jobbat på olika stället o gjort snyggt ;) va lite av en otursdag, det börja med att elin hela plötsligt flygger av elbilen där vi kör, haha, såg helt sjukt ut, sen skulle jesper ta en genväg genom en sandlåda och fastnar hela med bilen, så vi krigade med olika ideér för att få upp den, tillslut gick det, riktigt smarta tycker jag ;) sen fick vi lite problem med vattenspridarna som levde sitt egna liv, både jag och elin blev dränkta.. men det va kul! skönt att ha roliga personer o jobba med, då går allt snabbare och blir mycket roligare. nu är jag iaf hemma, har precis ätit mat och ska nu bara ta det lugnt, ta en dusch o sen typ kolla på film. så ser mina kvällar ut nuförtiden. somnar typ vid 10 också för att jag är så trött. hoppas ni mår bra. blir inte så mycket bilder nu när jag jobbar, men ska försöka ta lite i helgen ;) blir lite roligare för er att läsa då! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0