Skööön dag

Hellu! denna dag har varit skön men samtidigt jobbiga. jag har jobbat sen kl 6:30 till 16:00. vi var i rågsved och fixade, blev heeeeeeeeeelt solbränd, helt röd överallt. det gör skitont! hoppas det blir bättre till imorgon. på rasten åkte vi till älvsjöbadet där vi låg o solade, några badade. det har jag också gjort om jag hade haft med mig badkläder. men jag fick färg iaf ;) sen åkte vi tillbaka o jobbade hårt. fick plantera massa blommor.. riktigt tungt jobb! va helt sjuk efter men åkte till stan där jag mötte nicki och lilla amaya. vi gick först förbi fitness24 där vi nog ska börja gymma och hämtade blanketter som vi ska fylla i. sen gick vi en snabbis hem till nicki och fixade lite saker innan vi gick ut igen. vi tog en promenad från medis till tcentralen. jag hade amaya i bärsele och fick ganska så ont i ryggen efter ett tag. men det va så gosigt o ha henne där. hon somnade så sött :) vi gick till kungshallarna där vi åt mat sen var dom tvunga att åka iväg så jag åkte hem. hade en jätte trevlig dag med mina underbara sötnosar! nu är jag så trött, ska lägga mig o läsa nu. godnatt! bisou



Lägger upp bilder från idag, imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0