Solen är tillbaka!

Hellu! underbart att jobba i sooolen. arbete + solbränna = najs! fick solsting tillslut men jag klara mig. bättre än att jobba i regnet. gick bra idag, fick mycket gjort och jag var sååå glad över att solen var här :D himmlen var alldeles klar och blå. i loooove it! men önska att jag kunde få ligga vid en strand och sola o bada istället för att jobba. vi satt ute o åt på lunchen och sen satt vi ute vid fikapausen också. fick lite färg faktiskt :) har hört att det ska vara sol hela veckan, då blir jag glad! nu har jag precis ätit middag. lagar mat själv varje dag nu när jag ätit nyttigt. har faktiskt varit jätteduktigt. inga onyttigheter ;) inte ens potatis, ris eller pasta. jag äter grönsaker iställer till köttet eller det jag äter. får se hur mycket jag har gått ner efter en vecka. ska börja gymma med min vän nicki också. ikväll blir det chill som vanligt. kanske kolla på film eller läsa min bok. ska försöka lägga in låtar på blogg-ipoden också. sorry för att jag är så seg! hoppas ni alla mår bra, ta vara på livet! bisou




Min middag jag åt idag:
Kyckling med squash creme fraiche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0