SUUUUUN

OJOJOJ det är typ 26+ i skyggan ;D jag måste ut o sola asså! men måste till stan idag också o byta skorna o köpa lite saker. får se hur det blir, vem som pallar följa med o så. blev en chillkväll med mamma igår, vi tittade på slumdog millionaire på tv, den är så grymt bra! har sett den typ 6 gånger men tröttnar aldrig. well well, ska äta frukost o ta en dusch sen kanske jag går ner till pappa och solar. äääääääälskar solen! såg att det ska bli fint väder på min student också woooohoo ;) bisou

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi vet inte säkert när han kan tänkas komma!

Vi får se helt enkelt!

Ja, vi ska ju till Danmark o va hos min mamma en månad typ! Sedan hoppas vi att Ali hinner komma hem också!

Kram

2011-06-06 @ 12:23:09
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0