The good life

Hellu! Har haft en så grymt bra helg :) i fredags var jag ju ute med emma och igår var jag på hemmafest hos brian i råcksta. åkte dit med nicki. alla vännerna va där, fulla och glada :) det fanns mat som värsta buffén så jag och nicki tog för oss direkt. det var massa olika afrikanska rätter, så jävla gott! finns inget bättre. dom med mig lite hem också ;) det var massa folk där, gamla som unga. brians mamma och hennes kompis var där också, skit sköna! en av dom var våran bartender så hon stod o gjorde drinkar till alla hela kvällen, skit goda! det va så kul :) musik på högsta volym och alla dansade. jag skulle egentligen gått därifrån senare men jag hade såå kul så jag kunde inte slita mig.. vi festade hela natten tills alla deckade överallt i huset. alla nöjda med kvällen :) vaknade hela tiden och var sååå trött. vissa gick hem tidigt på morgonen och då trodde jag att klockan var typ 11, men den va typ 5. sen sov vi skiiiit länge, kändes det som. trodde kl va 5 på dan eller nått när vi vakna, men då var den bara 11. sjukt.. vi gick upp och brians mamma lagade frukost till oss sen hjälpte jag henne o städa. fanns hur mycket som helst. burkar, glas och tallrikar ööööverallt, disk, mat, mm.. men det löste sig till slut. vi chillade hela dan där, pratade och skrattade. sen senare åkte jag till hagsätra där jag var barnvakt åt fannys lilla kevin. jätte mysigt! han har blivit så stor så han kan krypa och sitta. han är sååå busig också, ville inte somna haha :p men det är alltid lika kul! charmigaste leendet har han! nu ska jag iaf sova, är så trött. ska ju upp 5 imorgo o jobba.. i regnet.. längtar inte :/ men ni får ha det så bra! bisou




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0