Underbar dag!

Hellu :) har varit en helt underbar dag idag! först var jag hos pappa o solade typ 2 timmar, blev lite brunare ;) åkte hem o fixade mig lite snabbt efter sen åkte jag till stan o mötte cathy. vi gick runt lite och jag köpte ett par andra skor till studenten o lite andra saker jag behövde. efter ett tag kom nicki med lilla amaya då gick vi o köpte mat på donken sen gick vi till kungsan o satte oss där o åt. jättemysigt! va fuuuuuuuuuuullt med folk överallt, uppträdande, orkester o allt. eftersom det är nationaldagen idag. när vi gick därifrån kom massa hästar med kungen o drottningen. alla stod helt packade för o se dom 2 sekunder.. hmmm.. who cares? well well.. vi tog en lång promenad längs sjön mot djurgården. vi satt lite här o där för att vila och mata amaya sen satte vi oss vid ett utefik vid djurgården vid vattnet o åt glass. amaya sov i min famn hela tiden :) så söt! vi hade jätte trevligt, njöt av solen och skrattade åt massa. underbart helt enkelt! nu är jag lite seg faktiskt, ska lägga upp lite bilder från idag sen ska jag chilla, går o lägger mig om ett tag, ska till skolan imorgon o fixa massa saker till flaket. bisou












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0