Wifey?

Hellu! börjar undra om jag är wifey eller nått. har jobbat stenhårt hela dan, sen handlat mat, sen lagat mat. wtf? har varit ensam hemma typ en vecka nu och fått klara mig själv. det är skönt med jobbigt också. det är så mycket ansvar o krav. diska måste man göra.. nått som jag nästa aldrig gjort i hela mitt liv. men det blir roligare när det är till en själv man ska fixa, eller sig själv och sin partner. annars är det bara jobbigt. nu är jag riktigt slut, tänker belöna mig själv med en film, sen bara chilla, läsa min bok sen sova. sista dan imorgon på jobbet, fyfan vad sköööönt! men det har gått bra :) har jobbat hårt asså. fått mycket muskler o solbränna. jobbade som hårdast idag, vi var i rågsved och planterade massa blommor och buskar igen. jag fick sååå ont i ryggen så jag bytte från en stor grävspade till en litenliten så jag satt ner och planterade. det gick bättre. vi fick glass 2 gånger idag, en gång av våran chef och en gång av en tant som tyckte vi var så duktiga. jättekul att få höra att det man gör blir fint :) solen har stekt hela dan och jag är blivit mer solbränd. men har iaf tagit på sollotion idag. hoppas allt är bra med er fina människor. glöm inte att kommentera om ni lust! bisou




Maten jag lagade idag

Fiskpinnar
Makaroner
Kidneyböner med krossade tomater och vitlök
Sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0