Bläääääää

Suup? själv vaknade jag för en stund sen, kom hem vid 9 imorse så.. jag och sanna var och träffade några gamla kompisar igår, det var helt okey, blev inte som jag trodde, blev lite irriterad över vissa saker, menmen, alla dagar kan inte bli lyckade. sov hur dåligt som helst, va vaken hela natten o när jag vaknade vid halv 8 var jag dödstrött, jag frös och hade ont i rygg och nacke.. fyfan! åkte hem direkt och sov. nu är jag lite piggare iaf. ska bara ta det lugnt idag, äta o så. sen ikväll kanske det blir utgång med emma. vi får se! skönt att det är sol ute idag iaf, det gör mig lite gladare nu när jag har bakisångest.. asså fattar inte varför man alltid får det!? för vad liksom? det där är sjukt :p wellwell, nu ska jag iaf äta nått sen ta en dusch. take care! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0