Can you teach me how to dougie? ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja:) hon vart himla söt min lilla cooling:)

Min sambo tog med henne till Vårberg marknadens african shop där de gjorde det för 150 kr:)

2011-03-09 @ 20:56:06
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Idha

Jo de gör jag också men jag är inte troende så jag tror inte på djävulen lr gud vilket gör de mer overkligt. Jo de gjorde jag, fick du de inte =O Våran tanke är nog ett stort hus i Kenya, kanske ha ett barnhem lr liknande på samma gård. Men de krävs väldigt mycket och att man måste ha människor på plats hela tiden som man kan lita på. Du funderade på hur vi fixar ekonomin, Eric(min fästman) pluggar och har studielån. Jag jobbar extra och har föräldrapening, de går runt och vi kan leva utan att behöva snåla =) JAg jobbar på ett förbredelse program för nyanlända ungdomar i kommunen de som inte har svenska som modersmål. Där jag föreläser, föreläser även för de som går socionomprogramet på universitetet och för andra kommunen. Kram

2011-03-10 @ 00:10:19
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0