Dags o börja träna!

Shuuu bloggen :) var på praktiken idag igen, andra dan. det va jätte roligt :) fick göra lite mer uppgifter idag, diska och ställa fram saker o så, lite smått o gott. annars var det helt chill, satt mest och pratade och skojade med dom andra. dom är så söta :) får så mycket komplimanger och roliga kommentarer hela tiden! dom gör min dag. man går verkligen inte hem ledsen. men trött blir man.. är helt slut nu. men åkte till farsta med sanna efter skolan och köpa träningsskor jag ska ha när vi börjar springa och på gymet. blir skit bra ;) hittade ett par på barnavdelningen i min strl för 149 kr :D ojojoj! sen köpte jag ett par lila skorsnören jag ska ha på mina vita converse, me like ;) när vi hade handlat klart åt vi lite på donken sen åkte vi hem åt varsitt håll. ska snart ta en dusch sen fixa massa saker. är så glad att det är fredag idag. när man jobbar/praktiserar uppskattar man verkligen helger. bisou




Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma)

Fina saker du handlat =) Hahha visst blir man trött av att snacka. Min sambo tycker inte jag blir trött av att prata. Kan jobba en hel dag i butiken men ändå komma hem trött men kan inte sluta berätta dittan och dattan. Är jag tyst så är det ngt skumt på gång säger han, haha.



Med oss är det bra, Isayah är kinkig. "Tänderna" kan det vara. Jag har mens värk liknande smärta. Hur mår du då? allmänt?

2011-03-10 @ 19:00:02
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Anonym

aaawwww!!! tack gumman du är själv hur snygg som helst!

ja det är bra här.den här vecka har varit det bästa hitills.sj då?.vilken linje går du i?....xx

2011-03-10 @ 20:46:02
URL: http://honeydripper.devote.se
Postat av: Idha

jaha, jaa men Kongo är ju Eric´s "riktiga" hem land. De är ju som där han har släkt och sånt, men de är ju för farligt att åka dit under en längre tid lr att lämna huvudstaden. Eric ska ju åka till Kongo senare i vår men då bara vara i huvudstaden eftersom de är där de är lugnast. Sen är de ju inte krig i landet de är bara oroligt och farligt kring staden Goma.Ja de är ju vad man gör de till, inget lyxliv men endå helt okej =) Kram

2011-03-10 @ 21:50:34
URL: http://nattstaden.se/idhaaa
Postat av: Idha

Jo de är ju inte läge att bygga än på många år, kan ju hinna lugna ner sig tills dess. Tack så mycket =) Nej lyx är inte viktigt alls, familjen är ju de man lever för. =) Kram

2011-03-10 @ 22:58:07
URL: http://nattstaden.se/idhaaa
Postat av: caroline

Ser att du tänkt börja springa!?

Söker du ett mål kan du hänga med oss!



www.maratontjugohundratolv.blogg.se



2011-03-14 @ 12:45:31
URL: http://maratontjugohundratolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0