Fixardag!

Shushushu!!! sry att jag har varit dålig på att uppdatera. var jätte trött igår efter festandet i fredags så jag och sanna stannade bara hemma hos mig, kollade på film o åt godis, jättemysigt! var även i stan igår på dan o mötte några som skulle köpa biljetter. gick runt en stund med lloyd sen mötte vi sanna i gullmars o chillade där en stund. fredags var hur kul som helst! jag och ems var ute, först på nivå sen gick vi till sista kvällen av privilege. det va grymgrymgrym musik, massa dancehall, rnb och hiphop! var lagom mycket folk där o bra stämning. träffade lite kompisar där vi hängde med. najsnajs! åkte hem efter o sov, deckade dirket. idag har jag varit över hos mamma och tagit hit alla mina saker, skor, kläder, jackor och väskor. det var hur mycket som helst! kom hem o sorterade allt. hälfen ska säljas o hälften ska jag ha kvar. ställde upp en hel påse på vinden med bara sommarkläder. ååååh vad jag längtar till sommaren!! nu har jag hängt in allt och ställt fram mina skor. nu kommer jag börja använda mina vårjackor o skor, fett skönt :) är helt slut nu, ska chilla lite, skriva i bloggen o sen äta middag. värsta fixardagen idag! hoppas ni har haft en skön helg! bisou


















Kommentarer
Postat av: Anonym

hej =)

Vart har du köpt ditt zebra linne? Skit fint på dig!

2011-03-21 @ 09:36:42
Postat av: martina

Anonym - Hey :) det är en klänning från gina tricot.

Tackk så jätte mycket!

2011-03-21 @ 09:39:24
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan! =D



Vill du vara med och tävla om en Varsity jacka från American Collage värd ca.1600kr? Om svaret är JA ska du gå in på:



http://jennyvuongs.blogg.se/2011/march/vinn-varsity-jacka-fran-american-collage.html



Ha det bra!

Jenny

2011-03-21 @ 10:05:52
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
Postat av: Idha

Så snygga shorts du har! har letat efter sånna, vart har du hittat dem? =) Kram

2011-03-21 @ 19:46:02
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0