Första dan på praktiken

Hi sweeties :) vad gör ni? själv har jag nyss tagit en skön dusch, ska snart fika och kolla på tv med mamma och hennes kille. har varit en lååång dag för mig, var första dan på praktiken, fick gå upp 7 imorse och är inte van med det efter en veckas lov, menmen. var lite svårt att hitta dit men tillslut kom jag fram. det är en restaurang som heter glasade gången och där jobbar det handikappade med olika diagnoser. det var verkligen kul att få komma dit och jag blev varmt välkommen av alla! den gruppen jag är med i är grymt trevliga och roliga :) men märke efter ett tag vilka roller alla hade, vem som va clown och vem som pratade mest o så. hur söta som helst! dom frågade mig massa frågor och efter ett tag blev man som vänner, dom kramade mig och sa massa söta saker. så ska det vara på en arbetsplats :) jag gick med ett leende hela tiden och det gjorde dom också. det kommer bli en rolig praktik. dom är helt underbara! idag gjorde jag inte så mycket mer än o kolla vad dom gjorde, dom diskade, lagade mat, bakade, severade mat och stod i kassan, allt möjligt! imorgon blir det nog lite med arbete för mig, men det blir roligare än o bara sitta still :p åkte hem dirket efter, va heeeelt död.. alla intryck och alla som pratade hela tiden. man blir trött asså. ska gå o lägga mig tidigt ikväll. bisou



Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma)

Verkar som om du haft en trevlig första dag på praktiken =)=)=) Vad starkt av dig att ta och hitta en sådan praktik plats. Man blir starkare och starkare som person.



Jag tyckte att bebisen kunde komma när som helst, men när jag var hos barn morskan så sa hon att det är en "bit" kvar. 'Bit' my ass, tänkte jag! Haha orkar ju inte mer. Så ca 21 dagar kvar, men det går fort. Du frågade var jag bodde vi bor i Luleå =)=)=) Lilla hålan i norrland :P

2011-03-09 @ 21:39:49
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0