Fredagsmys

Mamma och jag blev hungriga så vi gick ner o köpte pizza och på vägen hem så gick vi förbi videobutiken och hyrde 3 filmer o köpte massa godis. blir alltså hemmakväll med film o mys med familjen istället för fest ;) ska ju ändå jobba imorgon. måste också passa på o äta lite fettosaker innan imorgon då jag och sanna ska börja springa! ska bli så skönt :) nu ska vi kolla på filmen hämden, som går på bio, handlar om mikael persbrant som är läkare i filmen och pendlar mellan afrika och sitt hemland danmark. den verkar jättebra! byyyyye!



Kommentarer
Postat av: Idha

Tack =) känns super bra verkligen. Ja de är ju inte super lätt att få men jag tror att jag var ute i rätt tid. Ja de känns riktigt bra, gott med pizza hörru ;) Kram

2011-03-11 @ 21:27:45
URL: http://nattstaden.se/idhaaa
Postat av: Idha

Tack igen =) Jag ska hålla tummarna för dig att du hittar ett! Haha jaa så blir de lätt efter pizza ;) Natti! Kram

2011-03-12 @ 00:42:20
URL: http://nattstaden.se/idhaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0