Frissan?

Blev hemma idag.. pallade inte gå.. sov jätte dåligt inatt :/ har gjort det några nätter i rad nu. jättejobbigt! men var iaf uppe vid 9 idag o ringde till praktiken sen kunde jag inte somna om så var uppe och chillade framför datan och nu har jag ätit frukost. funderar på att ringa frisören och fråga om dom har tid idag eller nån dag i veckan. behöver verkligen toppa mina längder, det är hur slitet som helst. sen när jag har klippt fint så ska jag färga :D annars ska jag bara chilla idag, försöka plugga lite så, kanske springa, det beror på om jag ska klippa mig idag eller inte. för lite senare ska jag träffa en ny barnfamilj i älvjö som jag kanske ska vara barnvakt till och efter det ska jag kolla på African new style's dansträning. min killkompis som är ledare för gruppen har frågat om jag vill vara med så ska dit o kolla o se om det är nått för mig! sen åkte jag hem efter det. bisou

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

ha en trevlig dag:)

2011-03-22 @ 10:18:21
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: En bögs liv

Hej! :) Allt bra?

2011-03-22 @ 10:18:34
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0