Glow in the dark

Heeeellu! hur mår ni idag? festat hårt i helgen? :) jag var faktiskt ute igår med ems.. vi var först på nivå sen drog vi till club one, det va inte så bra där faktiskt. kom dit några kompisar som vi dansa med o så, men vi tröttnade efter ett tag o drog till donken ist o åt sen åkte vi hem. träffa en killkompis ebou på tuben hem, han o hans kompisar skulle till en klubb i globen. var kul träffa dom, skulle kanske följt med men pallade inte. åkte hem o sov.. idag blir det bara chill, ska väl möta några som ska köpa biljett till min skiva. skulle egentligen gått på ett uppträdande där en kille från min praktik skulle uppträda, det var människor med utveckligsstörning som skulle uppträda, men det blev lite knas så jag inte kom iväg.. jättesynd :/ hade verkligen velat gå.. menmen! ska även gå o hämta mina air force skor som har kommit, mina älsklingar. ska pussa på dom när jag får hem dom. hoppas dom passar bara! men så ser min dag ut iaf, åka lite hit o dit o fixa lite saker. lägger upp lite bilder från igår. kommentera gärna :) bisou















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0