God, can u hear me asking you for help?

Hey.. hade praktik idag, hade lika kul som alltid, stod i kassan, diskade o hjälpte till med massa annat. jag älskar verkligen min praktik, vill aldrig sluta där :/ det är en av dom få saker som får mig att må bra. det ska såklart tas ifrån mig sen.. menmen, det är bara att kämpa på. man får hitta nya saker som är värd att leva för. men efter praktiken idag så åkte jag iaf till stan o mötte min vän fredrick som köpte biljett till min skiva. rullar in fler o fler. ska bli så kul! jag chillade en stund med han i stan tills han kompisar kom o dom åkte till sin träning. jag åkte hem o here i am. ska bara chilla ikväll, plugga o så. imorgon är det fredag, har längtar så grovt efter helg. blir så när man går upp 7 varje morgon o slutar halv 4.. och dessutom inte får pengar för det jobb man gör. men man ska inte klaga, ush.. jag har världens bästa praktikplats :) jag hoppas ni allt runt om i världen mår bra, jag känner med er som mår bra o lider med er som mår dåligt. jag orkar inte känna min egna smärta.. jag hoppas bara att det väder någongång.. bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0