Gryyymt!

Heey på er :) allt bra med er? var ju ute igår på en skiva som var i the brigde. festen va gryyyym! först var jag och emma på nivå sen drog vi vidare dit. det va fett stort där, har aldrig varit där förut. det va mycket folk och helt sjukt bra musik heeeela kvällen. jag va så hype, ingen dansade men jag gick upp o fucka ur det första jag gjorde. asså va skit skön stämning o alla från skolan var där :) måste varit fett kul för dom att ha skiva! det var var iaf grymt, träffa massa vänner där också. vi dansa hela kvällen lång. fick aldrig nog. vi gick typ vid 3, då hämtade emmas kille oss så skjutsade han hem mig, fett snällt! deckade direkt när jag kom hem sen var jag tvungen att gå upp kl 7, så sov typ 3 :/ men var fortfarande hype idag på praktiken. ha så kul :) nu är jag hemma iaf, är helt död nu, känner mig lite bakis o så.. kommer sova gott sen. men blir nog bara chill ikväll, fixa inför skivan, planera o kanske ut o springa. bisou





































Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken skön stil grabbarna i keps hade då! Love it 8-)

2011-03-27 @ 10:10:09
URL: http://neeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0