I am a..

BROOOOOWNIE! hihi är så nöjd efter tanningen vi gjort idag, fick jättefin, brun färg :D vi har hur mysigt som helst på spat. det var jag, therese och qellie som var där. först fick vi byta om till bikini och hoppa ner i en stor bubbelpool där vi fick läsk, godis o kakor. qellie gick iväg först och fick sina ögonbryn noppade och färgade sen när hon kom tillbaka gick therese o gjorde samma sak sen fick jag en skön massage och tillsista gjorde vi alla tanning. alla blev jättefina :) helt lyckat! sen åkte vi alla hem. trotts all avslappning idag kunde jag inte låta bli att känna mig rastlös och stressad inför imorgon. men det börjar bli bättre. kommer bli skit kul :) jag & sanna ska ju ha skönaste outfiten ;D imorgon blir det att fixa det sista och hela dan går åt att fixa sig inför skivan. godnatt på er, bisou






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0