Ibland suger livet

Ussh va allting kan vara jobbigt ibland.. livet går verkligen upp och ner som en bergodalbana.. och det värsta är att när något jobbigt händer så händer det massa annat jobbigt samtidigt.. jag blir kvävd, känns som jag inte kan andas.. jag vill bara packa ihop mina saker och dra härifrån, långt härifrån. det är så mycket jobbiga känslor och så mycket som händer runt omkring mig. jag frågar ofta, varför just jag? är jag så ond? det skulle jag själv inte säga.. förstår inte varför gud straffar mig.. jag har väl inte gjort något ont? jag är bara mig själv, en glad, snäll och positiv tjej som gör allt för alla andra före mig själv, jag älskar alla människor och barn. jag vill att alla ska må bra.. men ändå så är jag den som mår dåligt.. nångång måste det vända, det måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0