Jobbig natt

Goodmornin! gud vilken jobbig natt jag har haft, när jag kom hem från bion, typ vid halv 1, kunde jag inte sova.. låg o tänkte på massa jobbiga och läskig saker så jag låg där helt stel.. men jag satte mig istället och kollade på tv tills jag somnade. sen hade jag en fett jobbig dröm.. har drömt 2 jobbiga drömmar i rad. pallar inte! wellwell, filmen igår va fett bra! den va spännande och hemskt, men det va såå bra gjort. blir så himla mer verkligt när det är 3d också. rekommenderar att se den :) idag ska jag och sanna till stan o kolla runt lite sen får vi se vad som händer ikväll. vill ta vara på det här lovet och göra saker varje dag. skulle egentligen på intervju idag för ett annat barnvaktsjobb men jag kunde ju inte sova o skulle upp 7 så jag pallade inte.. men ska dit nån annan dag! ha en bra dag! bisou






Kommentarer
Postat av: aida

men ååh snyggis tack så mycket blir fett glad av att höra de :D

2011-03-01 @ 16:08:55
URL: http://topshot.blogg.se/
Postat av: Hannah k

Ållååå my beauty, måste bara fråga dig vad har du för kamera ?



Det alltid skitt snygga blider du får!Love it!



Love!

2011-03-01 @ 22:16:22
Postat av: martina

Heey african beauty :)

Tack så mycket!

Kameran hete Canon IXUS 105.



Love

2011-03-01 @ 22:19:14
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0