Lloyds skiva ikväll!

Hihi nu sitter jag med färg i håret, blir svart/brunt :) fintfint! var på praktiken idag, känns som det var evigheter sen. alla hoppa på mig o krama mig o sa att dom hade saknat mig. såå söta :) såg lite nya ansikten där idag också. åkte hem direkt när jag sluta, duschade och åt middag. nu ska jag vänta tills färgen är klar sen ska jag skölja ur det o sen föra. sen ska jag fixa mig tills ikväll, ska på lloyds skiva med ems :) hoppas det blir najs där! det är massa klasser i min skola som har sin skiva tillsammans så kommer vara mycket folk där. temat är svart/vitt, lite tråkigt menmen.. får se om jag hittar nått snyggt :) ska möta halv 9 o gå till nivå en sväng sen är skivan på the brigde. take care, bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0