Mer snö, noooooooo!

Im home now, från en stressig, lång dag.. var först på praktiken, hade jättekul som alltid, gjorde det jag brukar. ingen dag är den andra lik på min praktik, alltid nya skämt och kommentarer. men man är alltid glad :) mina sötnosar, vill aldrig lämna dom. efter praktiken idag åkte jag till stan o mötte min vän byron, skulle få låna hans glasögon till min outfit jag ska ha på min skiva ;) vi gick runt ett tag o pratade tills en annan vän kom som jag skulle möta o sälja biljetter till. efter det fick jag äntligen åka hem. var så trött o hade så ont i ryggen. nu är jag hemma iaf, har precis ätit, ska hoppa in i en dusch nu och sen göra mig i ordning för kvällen. ska nog ut nånstans med ems, vet inte vart än bara.. vi får se! bisou

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma)

Nu får du sluta stressa, annrs kommer du vara helt slut och inte kunna njuta av ditt sista år. För jag kommer aldrig glömma mitt sista år på gymnasiet. Min väninna tog all ansvar när det kom till student skivan, hon var helt slut och vi blev nästan lurade av dem på klubben vi skulle ha den på. Men min pappa räddade oss. Dem ville ha flera tusen för att vi inte sålde tillräckligt många. Men vi sa till klubben att våra "vänner" skulle betala vid dörren. Men aja, det gick bra på slutet :P Kramiskramis

2011-03-19 @ 17:25:26
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0