Missy <3



Jag har ju en liten söt katt för er som inte visste.
Hon är världesn bästa katt, så gosig och social. Hon vill alltid vara med.
Hon kommer alltid och lägger sig i knät eller på magen och tröstar en när man är ledsen.
Henne instressen är att sova, äta, sitter i fönstret och kolla ut, leka med leksaker och busa med mig.
Jag skulle inte vilja byta ut henne mot nån annan katt. Jag älskar henne!
Jag och mamma har massa olika smeknamn till henne, tänkte att jag skulle skriva dom så ni får se, dom är faktiskt kanske roliga:

Dodi
Diss
Dido
Dino
Boobi
Riro
Riss
Nino

Henne riktiga namn är Missy, inte alls likt henne smeknamn haha!
Fråga mig inte varför nästan alla smeknamn börjar på R!
Hon reagerar på alla, låter så kul!

BIG LOVE 2 MISSSÖÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0