Mysteriet på greveholm

Hellu igen! kom precis hem från sickla kaj där jag träffade en familj med 2 barn om jag ska vara barnvakt åt. tog en kaffe med mamma först på 7eleven och pratade lite, sen gick vi hem till dom där jag fick träffa pappan, barnen och deras mormor eller farmor, kommer inte ihåg. men alla var jätte trevliga, pappan pratad engelska så jag fick prata det också, barnen va jätte söta men lite blyga för mig nu första gången. vi satt och pratade en stund sen kom vi överens om att ses nästa vecka då jag ska vara där några timmar så att barnen blir mer vana vid mig. jättekul :) åkte direkt hem därifrån och har precis ätit, lax och potatis med sås, gottgott! nu tänkte jag vila lite och kolla på mysteriet på greveholm haha, har börjat kolla på dom avsnitten igen, jag älskar det :p kollade på den julkalendern när jag va liten, det va min favorit. vad var eran favorit julkalender? lite senare blir det tv med familjen och äta semlor eftersom det är fetisdagen idag. så sjukt hur mycket semlor folk köper, alla som kommer ut från affären har köpt semlor, unga som gamla! men det är ju gott så ;) bisou



Kommentarer
Postat av: Idha

JA den var riktigt bra =) Inte så läskig som jag trodde att den skulle vara men endå lagomt. Vi mår bra lillan börjar bli frisk från magsjukan nu, skönt! Hur mår du själv? =) Kram take care

2011-03-08 @ 20:45:50
URL: http://nattstaden.se/idhaaa
Postat av: Idha

Jo de kan ju vara de, jag är inte troende alls vilket gör de ganska overkligt för mig. Så bra =) kram

2011-03-08 @ 22:08:21
URL: http://nattstaden.se/idhaaa
Postat av: Madde

Taaaack:)

Kika in vilka läckra bilder jag lade in idag:)

Har du det bra? :)

Kram

2011-03-09 @ 19:17:19
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0