Ooooooooorkar inte!

Asså denna stress :O jag orkar inte mer! vill bara att allt ska vara över och att jag och sanna ska ligga på en varm strand med en drink i handen!!!! ni fattar inte hur mycket jag längtar. just nu lider jag, min stress gör att jag får magsår och huvudvärk.. folk blir aldrig nöjda asså! its 2 much!! allt på en gång.. nu handlar allt om student, klassen är fett sega på att sälja biljetter, flakhyran ska in o massa saker. vi ligger långt efter o det kan bli knas snart om inte vi säljer fler biljetter.. så jag måste möta upp folk här o där så dom köper biljetter av mig. jag hoppas det mesta blir gjort i veckan iaf.. meenmen, förutom det har min dag varit chill, men har varit trött o seg hela dan. var i skolan och efter åkte jag på efterkoll för mina ögon i täby för o kolla hur dom såg ut efter operationen, o dom såg bra ut. nu har jag ätit precis och ska ta en dusch snart. får se om jag går ut och springer lite sen, skulle va skönt :) bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0