Överallt & ingenstans

Hellu! har ni haft en bra dag? min har varit grymt stressig.. som vanligt! var i skolan först, kom lite sent, hade 2 lektioner men fick sluta tidigare det var ju skönt. mötte en killkompis i liljeholmens centrum efter för han skulle köpa biljetter till skivan. sen mötte jag upp emma och hennes kille som skjutsade mig till stan där jag mötte therese och qellie, skulle ge therese pengarna för biljetterna och sen hade emma fått pengar av en tjej i klassen som therse skulle ha.. så det blev fram o tillbaka.. på det var jag fett hungrig, eller jag är fortfarande hungrig. väntar på mat nu! ska bara fixa massa saker idag o planera, går väl ut o springer sen också, hoppas att sanna hänger på. bisou








Kommentarer
Postat av: briie

det är bra tack.. sj då snygging.

linnet kommer från topshop, shorts acne och väskan var skiit dyr så kommer inte ens ihåg vilken affär den kommer ifrån haHA

2011-03-21 @ 17:39:45
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0