Paaaasta italiano

Är tillbaka hemma nu.. var åt o middag i farsta centrum med familjen, åt en jättegod pasta med kyckling, tomatsås o massa annat gott! chillade där en stund sen åkte jag hem till therese i östermalm, skulle lämna lite pengar för biljetter till skivan sen chillade jag där ett tag. kom hem för en stund sen o fick en bananbakelse när jag kom ;) nu håller jag på att planerar som vanligt.. skivan är ju på torsdag så det är stress.. men imorgon är det skola, då ska vi i klassen planera allt o komma på "klassens roller". undra vad jag blir haha :p bisou

Kommentarer
Postat av: Forum

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-21 @ 14:40:18
URL: http://forum.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0