Paaain

Heey! har inte kunnat skriva på hela dan. fick akut ont i nacken och ryggen när jag gjorde en rörelse.. jag fick så hiiiiimla ont, helt ömt och strålade.. kunde inte ens röra mig, inte vrida på nacken, inte kolla upp o ner, fick ligga still.. grät som fan för jag hade så ont. men min snälla mamma värme värmekudden åt mig så jag vilade en stund. sen kom pappa förbi med en kräm för muskler o leder som gjorde det lite bättre. men jag har fortfarande fett ont :/ tog en dusch nu.. har så mycket att göra innan torsdag, då jag har skiva ;) saker att köpa, sälja biljetter o massa annat. ska göra en skitnajs grej imorgon med therese o qellie men det berättar jag imorgon! godnatt på er! bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0